GORILLA TV SZEGED

Kövesd nyomon a szegedi rögbis híreket első kézből... Valamint JELŐLJ, LÁJKOLJ, KOMMENTELJ!!!

ÚJDONSÁG! - GORILLÁK TV SZEGED - TESZTADÁS - ONLINE MECCSNÉZÉS

..A Gorilla TV-N a korábbi meccsek visszanézhetők, illetve a hazai Extra Ligás meccseket élőben is adjuk. A műsor jelenleg tesztüzemben megy, ezért az esetleges tecnikai hibákért elnézést kérünk!
A naptárban a saját edzések és mérkőzések mellett zöld szín jelzi a Rögbi Szövetség eseményeit Edzések és mérkőzések időpontjai... Le ne maradj! PONTOS IDŐ>>>

2010. október 2., szombat

SZTE siker az új olimpiai sportágban


A „7s Rugby“, azaz a rögbi hét fős változata 2009-ben került be az olimpiai sportok családjába. Nem véletlen, hiszen ez a sportág egyre népszerűbb szerte a világon, így a hazai egyetemisták között is, akik a hazai egyetemi bajnokság keretében mérkőznek évek óta…
Szélpál Tamás beszámolója, aki az SZTE EHÖK, egyben a Fit World Gorillák Rögbi Klub játékosa is, és az Egyetemi válogatott tagja:

„Idén is, mint minden évben sor kerül az egyetemek között zajló 7-es rugby bajnoki sorozatra. Mióta az olimpiai bizottság beválasztotta a 7-es rugbyt az olimpiai sportágak közé nálunk is egyre népszerűbbé vált a rugby ezen fajtája.

A bajnokságba 6 felsőoktatási intézmény delegálja sportolóit. Jelenleg a budapesti, óbudai, dunaújvárosi, pécsi, gödöllői és szegedi egyetem képviselteti magát. A bajnokság 6 fordulós alapszakaszból és 1 döntőből áll. Mint több más sportágban - itt is az adott fordulóban elért helyezés alapján lehet szerezni pontokat. Az alapszakaszban szerzett pontok a végén összeadódnak, de ami sorsdöntő szokott lenni az a döntő, mivel itt a helyezésekért járó pontok már duplázódnak, így még a folyamatosan jól szereplő csapatok sem lehetnek biztosak győzelmükben az utolsó fordulóig.

Az egyetemi rögbi bajnokság idei első fordulójára szeptember 29-én került sor, ennek házigazdája a Pécsi Tudomány Egyetem volt. Egy kivételével a tornán minden bajnokságban résztvevő egyetem képviseltette magát. Minden csapat 4 mérkőzést játszott, ami meccsenként (7-7) 14 percet jelentett. A fordulón minden csapat a maximumot hozta ki magából és a végén örömmel összegezték a rendezők, hogy a résztvevők hatalmas fejlődésen mentek keresztül az elmúlt hónapokban. E téren a legkiemelkedőbbnek a gödöllői csapat bizonyult.

Összefoglaló:

http://www.pecsma.hu/video/2010/10/01/elkezdodott-az-egyetemi-rogbi-bajnoksag/




A szegediek eredményei a következőképpen alakultak:
PTE (Pécs)-SZTE EHÖK SE 0-31
DUF (Dunaújváros)-SZTE EHÖK SE 0-35
ÁVF (Budapest)-SZTE EHÖK SE 0-17
SZIE (Gödöllő) -SZTE EHÖK SE 14-24

A sorozat első fordulóját végül a Szegedi Tudomány Egyetem csapata fölényes győzelmeivel megnyerte, a szegedi egyetem fiai a tornát 107 vitt és 14 kapott pontaránnyal zárták, melyre méltán lehetnek büszkék A második helyen a pécsi egyetem végzett, őket szorosan követte a gödöllői csapat, majd a budapesti és a sor végét a dunaújvárosi egyetem zárta. Reméljük a következő tornán is hasonló sikerekkel fog szerepelni az egyetemi egylet, amelyet az Óbudai Egyetem október 11-én rendez Pilisszentkereszten.“

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése